Himalayan 450 Mana Black

Skorzystaj ze specjalnej oferty preorderu. Tylko do 19.12.2025 r.

31 942 zł

Warianty

Wybierz swoją drogę

Podróżnicy podążają własnymi ścieżkami, dlatego w wyjątkowej ofercie preorderowej Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black przygotowaliśmy dwie różne opcje.

Wybierz swój styl jazdy — zestaw z aluminiowymi kuframi i stelażem dla pełnego bezpieczeństwa lub motocykl z pakietem akcesoriów, który pozwoli Ci dotrzeć jeszcze dalej.

Skorzystaj z oferty już dziś i rozpocznij swoją przygodę z Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black!. Oferta preorderu ważna do 19.12.2025 r. Produkty oferowane w przedsprzedaży nie podlegają wymianie na środki pieniężne. Nie ma również możliwości wyboru innych akcesoriów ani zamiany na alternatywne formy rabatów.

Przesyłając ten formularz potwierdzam, że przeczytałem i zrozumiałem politykę prywatności..

Motocykl, który na nowo zdefiniował jazdę

Motocykl o prawdziwie przygodowym rodowodzie, który pozostaje wierny naszej filozofii czystego motocyklizmu. Całkowicie nowy Himalayan zachowuje cechy poprzednika, wszechstronność i możliwość dotarcia w dowolne miejsce, w które zabierze Cię zew przygody. Nic, czego nie potrzebujesz i wszystko, co niezbędne aby sprostać zmieniającym się czasom i warunkom.

Serce górskiej kozicy

Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie zapewnić gładką podróż do domu.

Pasuje jak dobre rękawice

Najlepsze podwozie to takie, którego nie zauważasz. Od wszechstronnej kombinacji 21” przednich i 17” tylnych kół po duże podnóżki enduro i szeroką kierownicę, Himalayan 450 Mana Black współpracuje z Tobą w każdej sytuacji na drodze i w terenie.

Wąskie siedzenie i zbiornik pozwalają stabilnie stąpać po ziemi po zatrzymaniu, a większy prześwit i zawieszenie o większym skoku pozwalają pokonywać najtrudniejsze trasy.

Royal Enfield Himalayan 450

Royal Enfield Tripper Dash

Pierwsza na świecie nawigacja z pełną mapą na okrągłym wyświetlaczu zbudowana na platformie Google Maps.

Więcej

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Widelec Upside-down

Wysokiej jakości zawieszenie, w tym odwrócony widelec Showa, pozwala utrzymać motocykl na wybranej linii w najtrudniejszym terenie.

Widelec Upside-down

Nowa rama

Stalowa, dwuskrzydłowa rama jest mocniejsza, sztywniejsza i węższa między nogami, co zwiększa komfort podczas jazdy w pozycji stojącej. To również lepsze prowadzenie, lepsza stabilność i lepsza równowaga.

Nowa rama

Ride by Wire z trybami jazdy

Ride-by-wire i cztery tryby jazdy pozwalają dostosować reakcję do terenu i nastroju, podczas gdy sam motocykl zapewnia płynną regulacje poboru paliwa i wyższą oszczędność.

Ride by Wire z trybami jazdy

Brodzenie w wodzie

Silniki i woda nie idą w parze, ale przygoda i przeprawy przez rzeki idą w parze, więc opracowaliśmy Himalayana z wysoko umieszczonym wlotem powietrza pod zbiornikiem, aby umożliwić ci pokonanie nawet górskiej rzeki.

Brodzenie w wodzie

Kanapa i chlapacz typu Rally

Himalayan 450 Mana Black to przede wszystkim jeszcze lepsze dopasowanie motocykla do pokonywania terenowych wyzwań. Dlatego wersję Mana Black wyposażono w jednoczęściową kanapę oraz chlapacz typu Rally, które podkreślają jej off-roadowy charakter.

Kanapa Rally

Sherpa 450

Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie cieszyć się gładką podróżą do domu.

Sherpa 450

USB C

Złącze USB C w Himalayan 450 to wygodne i szybkie rozwiązanie do ładowania urządzeń mobilnych w czasie podróży.

USB C

Panel Tripper

4-calowy wyświetlacz TFT i zasilajaca go nowoczesna elektronika pozwala na parowanie z telefonem, odbieranie rozmów, korzystanie z nawigacji opartej o Google Maps oraz sterowanie multimediami.

Panel Tripper

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Waga gotowego do jazdy:196 kg

Rozstaw osi:1510 mm

Wysokość siedziska (standardowe):825 - 845 mm

Wysokość siedziska (niskie):805 - 825 mm

Prześwit:230 mm

Dł. x szer. x wys.:2245 x 852 x 1316 mm

Zasięg

Zbiornik paliwa:17 l

Silnik

Liczba cylindrów:1

Średnica x skok:84 x 81.5 mm

Chłodzenie:Chłodzenie cieczą

Pojemność skokowa:452 cc

Układ wtryskowy:ECU

Zawory na cylinder:4

Stopień sprężania:11.5:1

Moc maksymalna:29.44 kW @ 8000 rpm

Prędkość maksymalna:140 km/h

Maksymalny moment obrotowy:40 Nm@5500 rpm

Obroty biegu jałowego:1300 ± 100 rpm

Emisja hałasu:86 dB @ 3250 rpm

Sprzęgło:Wielopłytkowe, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:6 biegowa

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:10W40 API SN, JASO MA2, Półsyntetyczny

Podwozie i hamulce

Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną

Koło przednie:Koło szprychowe, 90/90 - 21"

Koło tylne:Koło szprychowe, 140/80 R - 17"

Zawieszenie przednie:Teleskopowe, 43 mm, upside down, 200 mm skoku

Zawieszenie tylne:Pojedyńczy amortyzator z regulacją, 200 mm skoku

ABS:Dwukanałowy, wyłączalny

Hamulec przedni:320 mm tarcza, zacisk 2-tłoczkowy zacisk

Hamulec tylny:270 mm tarcza, zacisk jednotłoczkowy

Wyposażenie

Wyświetlacz TFT 4' z możliwością sparowania z telefonem

Pełnowymiarowa nawigacja w oparciu o Google Maps

Joystick sterwania multimediami

Wyłącznik awaryjny silnika

Podpora boczna

Złącze USB C

Zestaw narzędzi

Czujnik podpory bocznej

*Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów, które zostały zbudowane i dostarczone. Dostępność może być różna w zależności od rynku. Skontaktuj się z wybranym salonem, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Recenzje