Serce górskiej kozicy
Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie zapewnić gładką podróż do domu.
Skorzystaj ze specjalnej oferty preorderu. Tylko do 19.12.2025 r.
31 942 zł
Podróżnicy podążają własnymi ścieżkami, dlatego w wyjątkowej ofercie preorderowej Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black przygotowaliśmy dwie różne opcje.
Wybierz swój styl jazdy — zestaw z aluminiowymi kuframi i stelażem dla pełnego bezpieczeństwa lub motocykl z pakietem akcesoriów, który pozwoli Ci dotrzeć jeszcze dalej.
Skorzystaj z oferty już dziś i rozpocznij swoją przygodę z Royal Enfield Himalayan 450 Mana Black!. Oferta preorderu ważna do 19.12.2025 r. Produkty oferowane w przedsprzedaży nie podlegają wymianie na środki pieniężne. Nie ma również możliwości wyboru innych akcesoriów ani zamiany na alternatywne formy rabatów.
Motocykl o prawdziwie przygodowym rodowodzie, który pozostaje wierny naszej filozofii czystego motocyklizmu. Całkowicie nowy Himalayan zachowuje cechy poprzednika, wszechstronność i możliwość dotarcia w dowolne miejsce, w które zabierze Cię zew przygody. Nic, czego nie potrzebujesz i wszystko, co niezbędne aby sprostać zmieniającym się czasom i warunkom.
Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie zapewnić gładką podróż do domu.
Najlepsze podwozie to takie, którego nie zauważasz. Od wszechstronnej kombinacji 21” przednich i 17” tylnych kół po duże podnóżki enduro i szeroką kierownicę, Himalayan 450 Mana Black współpracuje z Tobą w każdej sytuacji na drodze i w terenie.
Wąskie siedzenie i zbiornik pozwalają stabilnie stąpać po ziemi po zatrzymaniu, a większy prześwit i zawieszenie o większym skoku pozwalają pokonywać najtrudniejsze trasy.
Pierwsza na świecie nawigacja z pełną mapą na okrągłym wyświetlaczu zbudowana na platformie Google Maps.
WięcejSprawdź
Wysokiej jakości zawieszenie, w tym odwrócony widelec Showa, pozwala utrzymać motocykl na wybranej linii w najtrudniejszym terenie.
Stalowa, dwuskrzydłowa rama jest mocniejsza, sztywniejsza i węższa między nogami, co zwiększa komfort podczas jazdy w pozycji stojącej. To również lepsze prowadzenie, lepsza stabilność i lepsza równowaga.
Ride-by-wire i cztery tryby jazdy pozwalają dostosować reakcję do terenu i nastroju, podczas gdy sam motocykl zapewnia płynną regulacje poboru paliwa i wyższą oszczędność.
Silniki i woda nie idą w parze, ale przygoda i przeprawy przez rzeki idą w parze, więc opracowaliśmy Himalayana z wysoko umieszczonym wlotem powietrza pod zbiornikiem, aby umożliwić ci pokonanie nawet górskiej rzeki.
Himalayan 450 Mana Black to przede wszystkim jeszcze lepsze dopasowanie motocykla do pokonywania terenowych wyzwań. Dlatego wersję Mana Black wyposażono w jednoczęściową kanapę oraz chlapacz typu Rally, które podkreślają jej off-roadowy charakter.
Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie cieszyć się gładką podróżą do domu.
Złącze USB C w Himalayan 450 to wygodne i szybkie rozwiązanie do ładowania urządzeń mobilnych w czasie podróży.
4-calowy wyświetlacz TFT i zasilajaca go nowoczesna elektronika pozwala na parowanie z telefonem, odbieranie rozmów, korzystanie z nawigacji opartej o Google Maps oraz sterowanie multimediami.
Waga gotowego do jazdy:196 kg
Rozstaw osi:1510 mm
Wysokość siedziska (standardowe):825 - 845 mm
Wysokość siedziska (niskie):805 - 825 mm
Prześwit:230 mm
Dł. x szer. x wys.:2245 x 852 x 1316 mm
Zbiornik paliwa:17 l
Liczba cylindrów:1
Średnica x skok:84 x 81.5 mm
Chłodzenie:Chłodzenie cieczą
Pojemność skokowa:452 cc
Układ wtryskowy:ECU
Zawory na cylinder:4
Stopień sprężania:11.5:1
Moc maksymalna:29.44 kW @ 8000 rpm
Prędkość maksymalna:140 km/h
Maksymalny moment obrotowy:40 Nm@5500 rpm
Obroty biegu jałowego:1300 ± 100 rpm
Emisja hałasu:86 dB @ 3250 rpm
Sprzęgło:Wielopłytkowe, mokre
Przeniesienie napędu:Łańcuch
Skrzynia biegów:6 biegowa
Układ rozruchowy:Elektryczny
Olej silnikowy:10W40 API SN, JASO MA2, Półsyntetyczny
Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną
Koło przednie:Koło szprychowe, 90/90 - 21"
Koło tylne:Koło szprychowe, 140/80 R - 17"
Zawieszenie przednie:Teleskopowe, 43 mm, upside down, 200 mm skoku
Zawieszenie tylne:Pojedyńczy amortyzator z regulacją, 200 mm skoku
ABS:Dwukanałowy, wyłączalny
Hamulec przedni:320 mm tarcza, zacisk 2-tłoczkowy zacisk
Hamulec tylny:270 mm tarcza, zacisk jednotłoczkowy
Wyświetlacz TFT 4' z możliwością sparowania z telefonem
Pełnowymiarowa nawigacja w oparciu o Google Maps
Joystick sterwania multimediami
Wyłącznik awaryjny silnika
Podpora boczna
Złącze USB C
Zestaw narzędzi
Czujnik podpory bocznej