Classic 650

Podwójna moc charakteru. Podwójna moc klasyki

Warianty

Ponadczasowa klasyka

Całkowicie nowy Classic 650 to hołd dla tradycji i kunsztu Royal Enfield, który wzbogacono o nowoczesną technologię i niezrównaną moc. Inspirowany kultowym designem motocykli sprzed lat, Classic 650 przenosi klasyczną estetykę na nowy poziom, oferując nie tylko wyjątkowy styl, ale i dynamiczne osiągi dzięki uznanemu silnikowi 650 Twin. Zaprojektowany z dbałością o każdy detal, Classic 650 celebruje ponadczasową estetykę poprzez zaokrąglone błotniki i zbiornik paliwa w kształcie łzy oraz charakterystyczny reflektor typu Casquette. Classic 650 to więcej niż motocykl – to dzieło sztuki, które łączy tradycję z nowoczesnością. Jego elegancka konstrukcja, lśniące wykończenie i wyjątkowa jakość sprawiają, że ten model jest nie tylko piękny, ale także trwały. To motocykl gotowy przetrwać próbę czasu.

Silnik J

Silnik

Sercem motocykla jest sprawdzony 4-suwowy silnik Twin o pojemności 648 cm³. Ta rzędowa dwucylindrowa jednostka z układem SOHC zapewnia płynne dostarczanie mocy i wysoki moment obrotowy już w niskim zakresie obrotów. Dzięki elektronicznemu wtryskowi paliwa (EFI) silnik pracuje precyzyjnie i dynamicznie w całym zakresie obrotów.

Charakterystyczne brzmienie silnika Twin, z delikatnymi wibracjami i głębokim tonem wydechu, idealnie wpisuje się w tradycję marki Royal Enfield. To bezdyskusyjnie motocykl, który łączy klasyczną duszę z nowoczesną technologią, oferując niepowtarzalne wrażenia z jazdy.

Kliknij

Posłuchaj dźwięku historii

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Zdejmowane siedzisko pasażera

Dzięki przemyślanej konstrukcji kanapę pasażera zdemontujesz dosłownie w sekundę. By cieszyć się w pełni klasyczną sylwetką wystarczy przekęcić kluczyk. Stelaż tylnego siedziska, pełniący rolę bagażnika zdemontujesz w kilka minut. Prosto i bez śladów po elementach montażowych.

Całkowicie nowe siedzisko

Chromowane przełączniki

Sprawdzone, obrotowe przełączniki sprawiają, że uruchamianie i ruszanie jest niezwykle proste, a dzięki pokryciu chromem nadają motocyklowi niepowtarzalny, klasyczny wygląd

Obrotowe przełączniki

Dwukanałowy ABS

Opracowany z myślą o najtrudniejszych wyzwaniach system ABS z przednimi hamulcami tarczowymi 320 mm i tylnymi 300 mm gwarantuje stabilną jazdę i płynne hamowanie nawet na śliskiej nawierzchni.

Dwukanałowy ABS

Ulepszona tablica rozdzielcza

Cyfrowo-analogowy panel wskaźników stanowiący połączenie tradycji z nowoczesnością dostarcza precyzyjnych informacji, a jednocześnie nawiązuje do ponadczasowej stylistyki modelu G2. Dzięki wbudowanej nawigacji Royal Enfield Tripper, opartej o Google Maps do celu dotrzesz bez trudu i bez zbędnych rozpraszaczy.

Ulepszona tablica rozdzielcza

Zawieszenie Showa

Jedź pewnie i stabilnie, bez względu na to, dokąd się udajesz, dzięki sprawdzonemu przedniemu zawieszeniu Classic 650 i tylnemu zawieszeniu hydraulicznemu z podwójną rurą firmy Showa.

Zawieszenie Showa

Port USB typ C

Nowoczesny port USB-C umieszczony w dogodnym miejscu, tuż pod klamką sprzęgła, umożliwia ładowanie urządzeń mobilnych i kontakt ze światem z dowolnego miejsca.

Port USB

Polerowany, chromowany układ wydechowy

Model Classic wkracza w erę 650-tek z dwoma wydajnymi wydechami typu peashooter w lśniącym chromie, które nadają mu zupełnie nowy wygląd i brzmienie.

Chromowany układ wydechowy

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Rozstaw osi:1475 mm

Wysokość siedziska:800 mm

Prześwit:154 mm

Dł. x szer. x wys.:2318 x 892 x 892 mm

Waga motocykla gotowego do jazdy:243 kg

Dopuszczalna masa całkowita:407 kg

Zasięg

Zbiornik paliwa:14.8 l

Zużycie paliwa na 100 km:4.66 l

Silnik

Typ:Rzędowy dwucylindrowy, 4-suwowy, SOHC

Liczba cylindrów:2

Średnica x skok:78 x 67.8 mm

Chłodzenie:Chłodzeniem powietrzem i olejem

Pojemność skokowa:647.95 cc

Wtrysk paliwa:EFI

Zawory na cylinder:4

Stopień sprężania:9.5:1

Moc maksymalna:34.6 kW @ 7250 rpm

Maksymalny moment obrotowy:52.3 Nm @ 5650 rpm

Emisja CO2:104.53 g/km

Obroty biegu jałowego:1200 ± 100 rpm

SmarowanieWymuszone smarowanie, mokra miska olejowa z olejem dostarczanym przy użyciu pompy

Emisja hałasu:86 dB(A) (stacjonarna)

Sprzęgło:Wielopłytkowe, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:6 biegowa o stałym zazębieniu

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:Syntetyczny 10W-50 zgodny z API SL (lub wyższym) JASO MA2

Podwozie i hamulce

Rama:stalowa rurowa

Koło przednie:100/90 R19

Koło tylne:140/70 R18

Zawieszenie przednie:Zawieszenie teleskopowe 43 mm o skoku 120 mm

Zawieszenie tylne:Twin-shock o skoku 90 mm

ABS:Dwukanałowy

Hamulec przedni:Hydrauliczny hamulec tarczowy. Pojedyncza tarcza 320 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy

Hamulec tylny:Hydrauliczny hamulec tarczowy. Pojedyncza tarcza 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy

Układ elektryczny

Instalacja elektryczna:12 V

Akumulator:12V, 12 Ah

Reflektor przedni12V, LED

Reflektor tylny:12V, LED

Kierunkowskazy:12V, 10W

Inne wyposażenie:Złącze ładowania USB typu C

*Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów, które zostały zbudowane i dostarczone. Dostępność może być różna w zależności od rynku. Skontaktuj się z wybranym salonem, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Galeria 360°

Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360 Classic 360

Skorzystaj z oferty przedsprzedażowej i odbierz bon o wartości 2000 zł

Zamów swą przygodę już dziś

*Oferta obowiązuje do wyczerpania puli motocykli objętych przedsprzedażą lub do 27 stycznia 2024 r.

Nie widzisz formularza? Prawdopodobnie blokuje go Twój dodatek typu AdBlock. Zmień jego ustawienia, wyłącz go na tej stronie lub dodaj nas do wyjątków.