Serce górskiej kozicy
Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie zapewnić gładką podróż do domu.
Motocykl o prawdziwie przygodowym rodowodzie, który pozostaje wierny naszej filozofii czystego motocyklizmu. Całkowicie nowy Himalayan zachowuje cechy poprzednika, wszechstronność i możliwość dotarcia w dowolne miejsce, w które zabierze Cię zew przygody. Nic, czego nie potrzebujesz i wszystko, co niezbędne aby sprostać zmieniającym się czasom i warunkom.
Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie zapewnić gładką podróż do domu.
Najlepsze podwozie to takie, którego nie zauważasz. Od wszechstronnej kombinacji 21” przednich i 17” tylnych kół po duże podnóżki enduro i szeroką kierownicę, Himalayan współpracuje z Tobą w każdej sytuacji na drodze i w terenie.
Wąskie siedzenie i zbiornik pozwalają stabilnie stąpać po ziemi po zatrzymaniu, a większy prześwit i zawieszenie o większym skoku pozwalają pokonywać najtrudniejsze trasy.
Pierwsza na świecie nawigacja z pełną mapą na okrągłym wyświetlaczu zbudowana na platformie Google Maps.
WięcejSprawdź
Wysokiej jakości zawieszenie, w tym odwrócony widelec Showa, pozwala utrzymać motocykl na wybranej linii w najtrudniejszym terenie.
Stalowa, dwuskrzydłowa rama jest mocniejsza, sztywniejsza i węższa między nogami, co zwiększa komfort podczas jazdy w pozycji stojącej. To również lepsze prowadzenie, lepsza stabilność i lepsza równowaga.
Ride-by-wire i cztery tryby jazdy pozwalają dostosować reakcję do terenu i nastroju, podczas gdy sam motocykl zapewnia płynną regulacje poboru paliwa i wyższą oszczędność.
Silniki i woda nie idą w parze, ale przygoda i przeprawy przez rzeki idą w parze, więc opracowaliśmy Himalayana z wysoko umieszczonym wlotem powietrza pod zbiornikiem, aby umożliwić ci pokonanie nawet górskiej rzeki.
Nikt nie chce przerywać jazdy z powodu bólu. Dlatego nowy Himalayan jest wyposażony w regulowane dwuczęściowe siedzenie, które zapewnia wygodę zarówno kierowcy, jak i pasażerowi, a także opcjonalne niskie siedzenie, które utrzymuje stopy na ziemi na dowolnej wysokości.
Podobnie jak wysokogórski Sherpa, który go zainspirował, silnik ten ma moment obrotowy pozwalający wyciągnąć Cię z piaszczystej kotliny na wysokości 5000 metrów nad poziomem morza, a następnie cieszyć się gładką podróżą do domu.
Złącze USB C w Himalayan 450 to wygodne i szybkie rozwiązanie do ładowania urządzeń mobilnych w czasie podróży.
4-calowy wyświetlacz TFT i zasilajaca go nowoczesna elektronika pozwala na parowanie z telefonem, odbieranie rozmów, korzystanie z nawigacji opartej o Google Maps oraz sterowanie multimediami.
Waga gotowego do jazdy:196 kg
Rozstaw osi:1510 mm
Wysokość siedziska (standardowe):825 - 845 mm
Wysokość siedziska (niskie):805 - 825 mm
Prześwit:230 mm
Dł. x szer. x wys.:2245 x 852 x 1316 mm
Zbiornik paliwa:17 l
Liczba cylindrów:1
Średnica x skok:84 x 81.5 mm
Chłodzenie:Chłodzenie cieczą
Pojemność skokowa:452 cc
Układ wtryskowy:ECU
Zawory na cylinder:4
Stopień sprężania:11.5:1
Moc maksymalna:29.44 kW @ 8000 rpm
Prędkość maksymalna:140 km/h
Maksymalny moment obrotowy:40 Nm@5500 rpm
Obroty biegu jałowego:1300 ± 100 rpm
Emisja hałasu:86 dB @ 3250 rpm
Sprzęgło:Wielopłytkowe, mokre
Przeniesienie napędu:Łańcuch
Skrzynia biegów:6 biegowa
Układ rozruchowy:Elektryczny
Olej silnikowy:10W40 API SN, JASO MA2, Półsyntetyczny
Typ ramy:Rama z podwójną rurą dolną
Koło przednie:Koło szprychowe, 90/90 - 21"
Koło tylne:Koło szprychowe, 140/80 R - 17"
Zawieszenie przednie:Teleskopowe, 43 mm, upside down, 200 mm skoku
Zawieszenie tylne:Pojedyńczy amortyzator z regulacją, 200 mm skoku
ABS:Dwukanałowy, wyłączalny
Hamulec przedni:320 mm tarcza, zacisk 2-tłoczkowy zacisk
Hamulec tylny:270 mm tarcza, zacisk jednotłoczkowy
Wyświetlacz TFT 4' z możliwością sparowania z telefonem
Pełnowymiarowa nawigacja w oparciu o Google Maps
Joystick sterwania multimediami
Wyłącznik awaryjny silnika
Podpora boczna
Złącze USB C
Zestaw narzędzi
Czujnik podpory bocznej