Guerrilla 450

Powrót roadstera w prawdziwym wydaniu

już od25 897 zł

Warianty

Bez zbędnego makijażu

Guerrilla 450 to motocykl koncentrujacy uwagę na drodze. Żadnych efektownych dodatków. Żadnych bezsensownych plastików. Atletyczna konstrukcja, doskonałe kąty, wyraźne krawędzie i "mięśnie" we właściwych miejscach. To maszyna, która wygląda równie dobrze, jak jeździ.

Sprawdź

Najważniejsze cechy

Sherrrpa

Wyposażony w chłodzony cieczą silnik Sherpa o pojemności 452 cm3, zapewniający moc 40 KM i moment obrotowy 40 Nm, Royal Enfield Guerrilla 450 jest dostrojony tak, aby zapewniać moc w całym zakresie obrotów, w każdej sytuacji.

Sherrrpa

Zmiana trybów jazdy

Przejdź z trybu Performance do trybu Eco w ciągu kilku sekund dzięki wyjątkowo responsywnemu systemowi EMS, którego dodatkową zaletą jest zmniejszanie zużycia paliwa.

Zmiana trybów jazdy

Tripper TFT

Uzyskaj dostęp do muzyki, wiadomości, map i nie tylko, bez wyjmowania telefonu, dzięki wyświetlaczowi Tripper TFT w Royal Enfield Guerrilla 450, wyposażonemu w Mapy Google i chipset Wi-Fi 5 2,4/5 Ghz.

Tripper TFT

Intuicyjna ergonomia

Niskie siedzenie, wygodnie ustawione podnóżki i wyprostowana postawa. Ergonomia Guerrilla 450 dopasowuje się do Twojego stylu jazdy i pozwala poradzić sobie ze wszystkim, od korków po ciasne zakręty.

Intuicyjna ergonomia

Szerokoprofilowe opony bezdętkowe

17-calowe koła Guerrilla 450, 120/70 z przodu i 160/60 z tyłu, szerokoprofilowe opony bezdętkowe ze specjalnie zaprojektowanym wzorem bieżnika zapewniają kontrolę przy każdej prędkości i w każdej sytuacji.

Opony bezdętkowe

Podwozie i zawieszenie

With its Twin Downtube Spine Frame, 43mm Telescopic front suspension and 140mm linkage type monoshock rear suspension by Showa, the Guerrilla 450 is hardwired for handling from the heart

Dzięki ramie z podwójną dolną rurą, teleskopowemu zawieszeniu przedniemu o średnicy 43 mm i tylnemu zawieszeniu typu monoshock o średnicy 140 mm firmy Showa, Guerrilla 450 jest przystosowany do prowadzenia samym sercem.

Podwozie i zawieszenie

Specyfikacja techniczna

Wymiary

Waga gotowego do jazdy:184 kg

Rozstaw osi:1440 mm

Wysokość siedziska:780 mm

Prześwit:169 mm

Dł. x szer. x wys.:2145 x 833 x 1125 mm

Zasięg

Zbiornik paliwa:11 l

Zużycie paliwa na 100 km:3,39 l

Silnik

Liczba cylindrów:1

Średnica x skok:84 x 81.5 mm

Chłodzenie:Chłodzenie cieczą

Pojemność skokowa:452 cc

Układ wtryskowy:ECU

Zawory na cylinder:4

Stopień sprężania:11.5:1

Moc maksymalna:29.44 kW @ 8000 rpm

Prędkość maksymalna:140 km/h

Maksymalny moment obrotowy:40 Nm@5500 rpm

Emisja CO2:82.15 g/km

Obroty biegu jałowego:1300 ± 100 rpm

Emisja hałasu:86 dB @ 3250 rpm

Sprzęgło:Wielopłytkowe, mokre

Przeniesienie napędu:Łańcuch

Skrzynia biegów:6 biegowa

Układ rozruchowy:Elektryczny

Olej silnikowy:10W40 API SN, JASO MA2, Półsyntetyczny

Podwozie i hamulce

Koło przednie:120/70 R17

Koło tylne:160/60 R17

Zawieszenie przednie:Zawieszenie teleskopowe 43 mm o skoku 140 mm

Zawieszenie tylne:Mono-shock o skoku 150 mm

ABS:Dwukanałowy

Hamulec przedni:Tarcza wentylowana o średnicy 310mm, zacisk z dwoma tłoczkami

Hamulec tylny:Tarcza wentylowana o średnicy 270mm, zacisk z pojedynczym tłoczkiem

Układ elektryczny

Instalacja elektryczna:12 V

Akumulator:12 V, 8 Ah

Reflektor tylny, kierunkowskazy:Zintegrowane, LED

*Przedstawiony pojazd może różnić się wizualnie w zależności od rynku i może różnić się od pojazdów, które zostały zbudowane i dostarczone. Dostępność może być różna w zależności od rynku. Skontaktuj się z wybranym salonem, aby uzyskać szczegółowe informacje.